Thursday, July 26, 2012

bazita~


alhamdulillah..aku dipertemukn skali lg dengan bulan Ramadhan yg penuh berkat..dah 5 ramadhan..biasa la..dah akhir zaman..masa akan dirasa begitu cept berlalu..moga2 diperbanykkn amal ibadat..insyaAllah~~

back to our topic..apa bazita ni??yg dalm DRAGON BALL  tu ke??x lah!!!dulu slalu mengata ngan kawan2..mklumla..masa kecik2 dulu kn fofular cita tu..hahaa..ok2..haaa..ni nama cikgu aku sebenaqnya..masa skolah rendah sungai ara dulu..tp x ingt nama penuh..hehe..best ooo cikgu ni..tp kn..aku x ingt dia ajaq aku apa la..mine of worth!!!rasany math kowt..x pown bm..alahhh..x kesah la..jnji aku still kenal dia n dia pown kenal aku..guess aku jmpa dia kat mana..kat tempt aku niaga bazar ramadhan tu la..dia datg beli kuih- muih td..arghhh..still hot until now ok!!..dah brapa tahun kowt..last skali dia ajaq darjah 2..skank dah 22..cute sngt..cuma gelap sikit kowt..ok pa..mcm anak dara lg tgk..ahakss..tibe2 rasa berkenan~awww

guess skali lg..dia la org yg 1st pggl aku "FIFI"..its a part of my name ok..masa tu malu la jugak..sbb mcm nama pompuan kn..suma org pown pggl fifi masa tu..tp dah lama2 dah biasa..x kesah pown..hahha..comel pew..thanks  mama n abah..bersyukur pada yg Satu..itulah kelebihan berniaga..kdg2 ada luck dapt la jumpa cikgu2 n kawan2 yg dah lama x jumpa..dapt hai2 je la..mklumla..busy layan customer yg cerewet nak itu nak ini..nasib baik la buln posa..kalu dak..x layan dah..!!!plz be nice ok customer..ada aku kesah ayat "Customer Always Right"!!!kau x nak sudah..berambos..p beli kat tempat lain..


ok..gudluck cikgu..sempt jugak sembg2 skit td..dia dah x ajaq skolah sg ara dah..x tny lak keja apa skank..takut dikatakn busybody lak..pkai baju kurung td..maybe still keja di tempt lain kowt..x kn la ptg2 nk pakai baju kurung semata2 nk datg bazar ramadhan kn..plzz lah!!panas hokeeyy!!tq cikgu ajar saya..even dah abis hari guru..nak ucap gak..slamat hari guru cikguku BAZITA..o_O


psst:: Dan diriwayatkan dari Abu Hurairah pula, katanya : Telah bersabda Rasulullah s.a.w.
“ertinya : Tidak akan datang kiamat sehingga waktu semakin berdekatan , setahun seperti sebulan, sebulan seperti sejum’at, sejum’at seperti sehari, sehari seperti sejam, dan sejam terasa hanya sekejap”.

No comments:

Post a Comment