Monday, July 30, 2012

alaMAK!!!!duit dah habissssss....

orang kata kalau x ada duit x boleh hidup..btol kew??apa mksd x boleh hidup??tros mati or what??sebenaqny boleh ja hidup..mana ada x boleh hidup..melainkn org tu dah memg putus asa tahap babeng pny..mampooo..hidup ni utk berusaha..sedangkn org gila pown mampoo hidop..x kan kita yg sedaya upaya ni x mampoo kn..cma malas..yes..memg malas..hahaha..


sya bngn awal harini..mampoo..nk g TESCO beli ayam ngan mak..kna p awal sbb nk kena berebut2..x tahu la asal org ramai sngt beli ayam kat tesco ni..p la beli tempt lain..korg x g pasar ka apa??nk jugak ke tesco..aku lain la..nk beli dalm kuantiti bnyk..so kat tesco je la..biasa la..nak buat berniaga..ayam td beli smpai 16 ekor..hah!!mampoo nk beli smpai 16 ekor..2 ekor pon blom tntu abis..hahaha


beli pny beli la td..bnyk sngt barang..smpai 2 troli tu haa..x ke bnyk..ye la..aku g belah lain..mak aku p belah lain..last2 jmpa kat kaunter ja..mana la nak cek barang2 pe suma..tgk2 bila nk bayaq..ada la barg yg sama..nk buat apa..amek ja la..x kn nak letak balek..org pny beratoq pnjg kat blakg tu..malu pon ada..last skali..nak bayaq..DUIT x CUKUP..arghhhh..mcm na nk buat..x kn la cashier2 tu nak refund balek suma2 barang yg dah dia scan tu..aku memahami sbb dah penah jd cashier sblom ni..aku memg x ska nak refund..bleh jd silap..telebih kira ka kurang ka..sapa nk ganti..gaji gak kena potg..haaaa..nk tau apa jd lepas tu..jeng jeng jeng..aku la penyelamatnya..cek2 dalam beg duit ada la jugak note RM50..lega..cukp la jugak..korek habis duit2 RM1..cashier tu mst bengang ja..padan muka..nnt buat muka tu manis sikit..tu la balasanya..ok habis..daaa


psst:: baru lepas makn ayam berempah mcm2..handmade ok!!sedap jugak..slamat bersahur~.~

No comments:

Post a Comment