Wednesday, February 23, 2011

~ HANI ~

Assalamualaikum..ni post kedua utk arini..actually nak post awal td..tp internet tba2 x der coverage..x tahu la knpa..tp x pa..sabar menunggu..demi post benda ni ja..ahakss..

ok..korg tgk x crita HANI kat TV3..td..dia main setiap arie selasa..huh..ok la crita dia..lagu tema plak memg jiwang..best dari 6sixth sense..tajuk aku x tahu..hahaha..

sbnaqnya bukn aku nak crita pasal sinopsis crita 2..tp pasal org buta dalam 2..sory la kalu kasar sket..aku x tahu ayat apa lg yg lebh sesuai..terharu aku tgk crita 2..nak nagis pown ada..korg bayag kn la mcm mana jika korg x dapt melihat..asta'firullahal'zim..aku sngt takut n sama2 la kita doa agar kita x jadi mcm 2..bg aku..kalu dilahirkn buta, mgkin kita boleh terima sbb kita x tahu apa yg berlaku n apa keindahan dunia yg Allah cipta ni..YA ALLAH..indahnya tidak dpt digmbarkn..cuba korg baygkn, korg dah hidup hampir 20 tahun..tba2 ALLAH hendak menguji kita..maka DIA hilangkn penglihatan kita..aku memg x dapt nak bayg kn..YA ALLAH, aku harap KAU tidak mengujiku dengn begini ya ALLAH..

bila tgk jew crita 2..terfikir aku sebenak..adakah aku mensyukuri apa yg telah ALLAH berikn..Wallahua'lam..x tahu la..hanya Allah saja yg tahu..mgkin bg kita, kita fikir lain..ya Allah ya tuhanku..aku mohon agar kau jauhkan la ujian sebegitu terhadapku dan semua ahli2 keluargaku serta semua kawan2 ku..aku x snggup melihat mereka sebegitu..sesungguhnya hanya Engkau yg mengetahui..Wallahua'lam..~~

psst::Syukur pada Kau yg satu..~~

No comments:

Post a Comment