Tuesday, January 4, 2011

~SEM 6~

FINALLY...dah nak abis dah diploma aku ni..huhu..alhamdulillah..kalu x dak apa2 masalah leh la aku grad cepat sket..x nak repeat2 ni..susah doh..+ last2 sem ni..tba2 ada repeat..memg menangs ar..huhu..doa2kn aku k..hihi..btw..dah start kels dah..stakt ni aku rasa suma ok kowt..lec pown agak best rasanya..yg aku xpect x bgos,tp still ok..x la trok mcm lec sem leps..huhu..

azam aku lak kalu leh nak dptkn TS utk sem ni..ha..!!!korg tahu ka apa 2 TS??bukan Times Square ok..haha..aku pown x tahu gak apa yg dmksdkn ngan "T" n "S"..tp yg aku tau nnt bnda ni akn kuaq dlm result kita bila kita tamatkn sem 6 ni ngan dekan or 3.5 above..huhu..so lg skali doakn aku le dapt 3.5 above ok..lalaala..ok guy..bye..gudluck~~

psst :: kels agak suram sbb x dak sorg kawan ni.:'(

No comments:

Post a Comment