Sunday, December 26, 2010

~ALAHAI LAPTOPKU~

OKEH..nak bgtau pasal laptop kesayanganku..aku x tahu la apa dah jd ngan laptop aku ni..sngt fening2..aku rasa ada masalah pasal graphic card kowt..tp x sure la..aku ni bukn tau sngt pasal bnda2 elektronic mcm ni..tny org lain pown x tau gak pasal apa..nak p kedai tny malas + x tau mcm na nak tny dia..sbb masalah laptop aku ni..dia suka tertutup sndri..x dijangka bila nak ter OFF..kdg2 bila seronok on9,bila tgah tgk movie,bwt assg n mcm2 lg la..dia ikuwt ska atie dia ja nak terOFF..pas 2 bila dia OFF 2 nnt dia akn jd blue screen..pas2 ada la dia bgtau apa2 lg kat situ..dia suh aku "changing your adapter card"apa kejadahnya bnda 2..search kat tenet lak dia ada mcm2 nama..lg fening la aku..then las2 aku buat bodo ja la..mals ank p kedai pa suma..lgpown aku mcm TERminat nak beli Komputer lak..senang sket nak main game pa suma..huhu..mak long aku nak belanje..x kesah ar..haha..mklumla..dia baru dpt EPF..so sedekah la sket kayt aku ni..haha..

anyway thank 2 mak long belah mak aku..huhu..belah ayah aku ni kdkt sket..hahaha..jasamu sngt dikenang..lepas ni leh la ajar dia guna komputer..haha..maklong aku ni x tahu sket pasal bnda2 ni..haha..nnt bila balek Kl nnt la nak beli..bnyk sket cawangan nak p beli..leh survey2 dulu..tp apa2 pown aku x kan gadai laptop aku 2..guna duet sndri beb..sapa x sayg kan..penat lelah aku dpt duit nak beli laptop 2..huhu..neway..daa~

psst::hargailah barng anda!!!


No comments:

Post a Comment