Tuesday, July 7, 2009

nYamUk..!!

kalu ampa sume nak tau..aku tdo lmbat smlm..hahaha..{bangga kew}..x tahu la..aku tdo dalam kul 4 kowt kalu x clap aku..x leh tdoq plak sbb petang lpas balek kelas aku pun tdoq tanpa mengeluarkan air liur yg x basi..arie pertama utk sem 3 tau x..{aku rase dah tukaq topik dah ni..mana nyamuknya..{nampak x..ala dalam idung ko la..hahahaha..hehe..lawak ja}..kalu nak tahu aku x leh tdoq sbb sbb nyamuk ni la..suka sngt ngan darah aku..x tahu la pasepa..nak kata darah aku sedap..uhm..sdap kowt{sbb 2 la nyamuk datang gigit aku}..btul x..??bukak kipas pun dah lima..beliau tetap datang gak..aku x tahu la nyamuk jenis apa binatang ni..keturunan kawin campur ngan gajah kot..satu badan aku selimut..tp tetap gatal..pelik sunggh aku..{ye la ko ni pun..masa 2 dah kena gigit,,selimut pun x gna}..aleh2, aku tdo2 ayam ja la..kecian x kat aku..kecian la..papa pun bngun jugak subuh aku..k dah tamat..papa pun aku dikira menderma darah la kan..hahahaha..x caye..x caye sudah..!!



No comments:

Post a Comment